上弦月

   

Hey there sexy lady
我爱你的所作所为
I'm loving what you do
你令我我感到有些迷醉
I'm a little intoxicated
除了你再无从思考
I'm thinking so you
即使你试图否认
You're trying to deny
但我已侵入你的脑海
But I know I changed your mind
请别再尝试反抗
And please don't try to fight it
因为你终将属于我
Cause I know that you'll be mine
我想要你(来吧)
I want you baby(come get it boy)
我需要你(来吧)
I need you baby(come get it boy)
我已臣服于你(我知道)
I'm on you girl(I know it)
向你展示我的爱(你已近乎成功)
I show you gir(you’re almost there)
让我们把爱带上
Let's take it there
离开这里
Let's go out of here
今夜过后开始相爱
I'll do it right after tonight
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
所有的女孩在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...
所有女孩都在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...
他们说我是爱情玩家
They say that I'm a player
也许我的确游历花丛
And it might seem kinda true
但我愿从此只爱你一人
don't wanna be a player no more
但我想他们只是嫉恨
But I just think they're hating
因为他们得不到你的任何一点爱
Cause they got nothing on you
他们得不到你的任何一点爱
they got nothing on you girl
而像你这样骄傲的女孩
And a girl with your pretentious
需要一个真诚的人相爱
You need someone that’s real
真实的对话
real talk real talk
无论我们去往何处
So I can talk around it
我都会与你相谈
Around where we go
只为告诉你我真实的感受
Just tell you how I feel for real
我想要你(来吧)
I want you baby(come get it boy)
我需要你(来吧)
I need you baby(come get it boy)
我已臣服于你(我知道)
I'm on you girl(I know it)
向你展示我的爱(你已近乎成功)
I show you gir(you’re almost there)
让我们把爱带上
Let’s take it here
离开这里
Let't go out of here
今夜过后开始相爱
I'll do it right after tonight
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
所有女孩都在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...
所有女孩都在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...
嗨 性感女郎
Hey there sexy lady
我爱你的所作所为
I'm loving what you do
你令我感到有些迷醉
I'm a little intoxicated
除了你再无从思考
I'm thinking so you
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
我想我已告诉过你
I love to say I told you so
即使你妄图否认  我们终会相爱
And I love to see you let it go
所有女孩都在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...
所有女孩都在说
All the lady say
Hey hey hey...
Hey hey hey...

Told You So-Christopher -
评论
© 上弦月 | Powered by LOFTER